خبرهای داغ:
دامغان_ جامعه مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان در پی شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه پیام تسلیت صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، جامعه مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان در پی شهادت سردار سرلشگر شهید محمدرضا زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

اقدام ددمنشانه، وحشيانه و رذيلانه رژيم پليد و کودک کش صهيونيستی در حمله موشکی و تروريستی به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی، سردار محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در دمشق، سندی ديگر بر وحشیگری و درنده خويی اين رژيم نامشروع است. 

جامعه مهندسین صنعت و معدن دامغان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این غیورمردان میدان رزم به پیشگاه امام زمان، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا و ملت غیور ایران، اين جنايت هولناک را به شدت محکوم و بیان می دارد که قطعا این جنایت بی پاسخ نخواهد بود و راه ملت، راه شهید قدس سردار سلیمانی است و بی شک با به شهادت رساندن فرزندان ایران اسلامی، از استقامت و سربلندی ملت عزیز ایران کاسته نخواهد شد.

 همچنین با گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف، از کلیه اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم مؤمن و روزه دار شهرستان دامغان دعوت می نماید که با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال ندای مظلومیت مردم فلسطین را تا احقاق حق قانونی آنان و برچیده شدن ظلم و ستم صهیونیست غاصب و حامیان آنان فریاد بزنند.

جامعه مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار